MKTG Sverige talar på Innebandy & Pengar tisdag 5 juni!

Daniel Björklund, VD för MKTG Sverige, Dentsu Aegis Medias verksamhet inom upplevelsemarknadsföring, event och sponsring talar på Innebandy & Pengar tisdag 5 juni.

Daniel har under tio år varit ansvarig rådgivare och kreativ, strateg för Försvarsmakten och Svenska Spel. Den strategi och aktiveringsprinciper som tagit Försvarsmakten till positionen som Sveriges starkaste varumärke inom innebandy nationellt utvecklades redan 2010 och har långsiktigt byggt värden genom innebandyn för FM sedan dess.

MKTG har verksamhet i 21 länder med 2300 konsulter med USA som hemmamarknad och är med detta marknadsledande inom området globalt. I Sverige jobbar idag 11 konsulter på MKTG och inom Dentsu 350 under verksamheter som CARAT och ISOBAR.

Missa inte Innebandy & Pengar, branschträffen där den kommersiella delen av sporten och framtiden diskuteras.

Boka din plats till seminariet nu via knappen nedan.

Varmt välkomna!

BOKA  

Om Innebandy & Pengar

För första gången anordnas seminariet Innebandy & Pengar för beslutsfattarna i den skandinaviska sportindustrin.

Denna branschträff och seminarie kommer att samla några av branschens mest inflytelserika personer som framför presentationer och deltar i paneldiskussioner gällande innebandyns kommersiella plattform, utveckling, värdegrund och framtid.

Årets seminarie kommer att ha de tre intäktshjulen matchday, sponsring och rättigheter som utgångspunkt.

Under kommande veckor presenteras programmet och talare.

Boka din plats till seminariet redan idag, via knappen nedan, då vi endast har 50 platser att tillgå.

Varmt välkomna!

BOKA