Malmö FF, Linköpings FC, Svenska Handbollslandslaget m.fl. deltar på Sport & Pengar

Maria Hagström, klubbdirektör, Linköpings FC, Tomas Eriksson, expert sporträttigheter, TE Sport AB och Jens Fjellström, assisterande tränare, Malmö FF.

Representanter från ett antal av branschens främsta företag och organisationer deltar, inklusive Scandic Hotels, Vasaloppet, Notvarp, Cabomba, Pack Train, AE Sport Marketing, TE Sport AB, Sport Business Nordic, Svenska Sportnätverket, Solidsport, Strandgruppen Event, Ticketmaster, Riksidrottsförbundet, Malmö FF, NC Management, Troperty, Svensk Travsport, Phones4Fans, Signality, Svenska Innebandyförbundet, Svenska Handbollslandslaget, Linköpings FC och Betsson AB.

Några av Skandinaviens ledande varumärken och rättighetsägare finns alltså på plats under seminariet Sport & Pengar torsdag 30 november i Filmstaden Scandinavia.

Bekräftade SportTech-företag som presenterar sig på Sport & Pengar:

Signality använder AI för att samla in realtidsdata för spelare och boll för fotboll och andra sporter direkt från videoströmmen, utan särskilda kameror eller annan hårdvara.

“Phones4Fans är ett nytt varumärke som skapar nya intäktsmöjligheter för klubbar i form av mobilabonnemang. Genom Phones4Fans så erhåller klubbar ersättning för varje abonnemang som deras fans abonnerar på. Ett Phones4Fans abonnemang är också en möjlighet för klubben att stärka sin relation till klubbens supportrar.”

Under veckor inför seminariet presenterar vi fler talare, deltagare och företag.

Boka din plats till seminariet idag då vi har 26/50 platser kvar att tillgå till Sport & Pengar torsdag 30 november.

Välkommen!

ANMÄL MIG TILL SPORT & PENGAR.

Mer information om Sport & Pengar hittar du här.

 

PARTNERS