B2B forum för beslutsfattare i sportindustrin

Omvandla varumärkets dolda värden till tillgångar – SportTech & Pengar 26/10

Omvandla varumärkets dolda värden till tillgångar – SportTech & Pengar 26/10

Torsdag 26 oktober erbjuds första gången startup- och techbolag i den Skandinaviska sportindustrin och intressenter att träffas i Stockholm för att presentera sig, nätverka och skapa nya affärsmöjligheter.

Lars Källgren, Cabomba, kommer under dagen berätta om hur alla varumärken har dolda värden som kan omvandlas till mätbara tillgångar. Genom att spåra och utveckla en tydlig position kan företag bli mer framgångsrika och generera större intäkter.

Lars Källgren är varumärkesstrateg på Cabomba, Sveriges första varumärkesbyrå specialiserade på positionering. Exempel på kunder Cabomba jobbat med är SHL, Keolis, Hitta.se, SVT, Samhall m.fl.

På SportTech & Pengar erbjuds 10-15 Techbolag att presentera sina produkter och tjänster.

Säkerställ er plats som deltagare eller utställare genom att klicka här

Läs mer om SportTech & Pengar här.

Partners: